Change log
2.2.14 (4. 9. 2025)
Aktualizace
  • oprava načítání formulářů pro studenty CŽV
2.2.13 (2. 9. 2025)
Aktualizace
  • elektronické potvrzení o studiu je nyní přesměrováno do IS STAG
  • žádosti o přístup do SAPu jsou nyní u definovaných fakult schvalovány pouze tajemníkem
  • přidáno rozlišení žádostí v přehledech číslem úvazku, má-li jich zaměstnanec více
  • přepracováno dohledávání schvalovatelů
  • znemožněno schvalování zástupcem po skončení zástupu
  • opraveno schvalování v případě schvalovatele, který již nemá příslušnou roli
  • oprava zobrazování pouze maior oborů v návrzích stipendia
  • úpravy rozhraní pro přidávání inzerátů na volná pracovní místa:
    • přidáno vizuální odlišení vystavených a již stažených inzerátů
    • nový textový editor pro odpovědi uchazečům VŘ
    • přidání historie odpovědí zaslaných personalisty uchazečům o volné pracovní místo
    • nově možnost přidání příznaku, že uchazeči již byla zaslána odpověď jiným komunikačním kanálem než prostřednictvím aplikace ELF
  • úpravy Úložiště CV:
    • přidáno filtrování dle autora přesunutí CV do úložiště
    • úpravy zobrazování přehledu uchazečů o zaměstnání
  • změny ikon používaných v aplikaci
  • textové změny
2.2.12.1 (2. 7. 2025)
Aktualizace
  • oprava nefunkčního tisku formuláře Evidence pracovní doby
  • oprava synchronizace aplikací ELF a ISS při hromadném schvalování/zamítaní žádostí v počtu nad 10 položek
2.2.12 (26. 6. 2025)
Aktualizace
  • úpravy formuláře Návrh udělení stipendia:
    • přidání možnosti použít výchozí odůvodnění a částku u všech studentů
    • přidání tlačítek pro kopírování a vkládání částky
    • přidání možnosti přiložení přílohy
  • přidání tlačítka „Vytvořit kopii“ na detail návrhu stipendia
  • přidání možnosti exportu seznamu návrhů stipendií do Excelu na stránce přehledu Předchozí návrhy
  • oprava filtrování předchozích návrhů udělení stipendia
  • menší opravy a vylepšení a textové úpravy
2.2.11 (29. 5. 2025)
Aktualizace
  • přidání nového typu stipendia k výběru ve formuláři návrhu udělení stipendia pro PdF (prospěchové stipendium)
  • přidání přehledu Stipendia hlavním účetním
  • úprava distribuce notifikačních e-mailů odesílaných v souvislosti s návrhy udělení stipendia na základě požadavků RUP
  • další menší úpravy formátování notifikačních e-mailů týkajících se návrhů udělení stipendia
2.2.10 (13. 5. 2025)
Aktualizace
  • přidání možnosti zadávat návrhy udělení stipendia financované nefakultními univerzitními zařízeními
  • přidání přehledu Stipendia a možnosti jeho exportu do Excelu správcům rozpočtu
  • menší vizuální změny přehledu návrhů udělení stipendia pro stipendijní referenty
  • úpravy v textech notifikačních e-mailů souvisejících s návrhy udělení stipendia
2.2.9 (22. 4. 2025)
Aktualizace
  • úprava chování tlačítek pro export stipendií
  • změna notifikačních e-mailů pro studijní referenty spravující stipendia
  • úprava exportů návrhů stipendií
  • úprava exportů ve správě inzerátů
  • úprava filtrování stipendií pro stipendijní referenty
  • drobné textové a vizuální změny
2.2.8 (26. 3. 2025)
Aktualizace
  • omezení délky odůvodnění v návrhu stipendia na 255 znaků
  • změna exportovaného souboru v návrzích stipendií
2.2.7 (25. 3. 2025)
Aktualizace
  • spuštění formuláře Návrh udělení stipendia
  • úprava filtru pro schvalovatele
  • drobné textové a vizuální opravy
2.2.6 (18. 3. 2025)
Aktualizace
  • oprava možnosti editovat a kopírovat v tabulkovém zobrazení VŘ
  • oprava ikon v přehledu výběrových řízení
  • změna formulace v PDF formulářů příspěvků na pojištění
  • připraven nový formulář Návrh udělení stipendia
  • navazující krok schvalování žádosti o přístup k agendám Sapu už také vyžaduje schválení v aplikaci
  • oprava validací SPP a NS
  • sjednocování vzhledu formulářů
  • textové změny v aplikaci i formulářích + opravy ikon
2.2.5 (20. 2. 2025)
Aktualizace
  • úprava odkazu v QR kódu elektronického potvrzení o studiu
  • inzeráty starší než jeden rok není nově možné editovat, ale jen vykopírovat
  • přidán odkaz na osobní dotazník do notifikačního e-mailu HR referentovi/referentkám
  • opravy drobných chyb a úpravy kódu
2.2.4 (16. 1. 2025)
Aktualizace
  • drobné opravy stávajících formulářů (mimořádná sociální stipendia, přístup k agendám Sapu)
  • oprava přístupu k zobrazení a tisku formulářů pro schvalovatele
  • odstranění zranitelností povýšením knihoven + drobné úpravy v exportech do Wordu a Excelu
2.2.3 (17. 12. 2024)
Aktualizace
  • oprava tisku zamítnutých žádostí
2.2.2 (10. 12. 2024)
Aktualizace
  • upgrade na .NET 8
  • přidán healthcheck
  • přepracováno workflow u formulářů pro veřejné zakázky a žádost o přístupy v SAPu
  • textové změny
  • upraveno filtrování podle NS/SPP
  • napojeno na nové služby pro schvalování
2.2.1 (2. 10. 2024)
Aktualizace
  • Změna struktury e-mailů pro operátory Sapu, drobné vylepšení obrazovky s přehledem žádostí o přístup k agendám Sapu
  • Změna řazení exportovaných publikací u Ceny děkana
  • Nové pole "Zdůvodnění žádosti" v převodu dovolené do dalšího roku
2.2.0 (25. 9. 2024)
Aktualizace
  • napojení na novou službu pro schvalování
  • vnitřní změna vyhledávání osob s možností nahlížet nebo editovat ve formuláři volného pracovního místa
  • upravena žádost o přístup k agendám Sapu pro jinou osobu s více úvazky
2.1.16 (17. 7. 2024)
Aktualizace
  • Oprava překladové chyby v anglickém tisku osobního dotazníku pro DPP, DPČ
  • Malé opravy pole kontaktní osoba ve formuláři volného pracovního místa
  • Možnost filtrovat inzeráty volných pracovních míst podle jazyka inzerátu
2.1.15 (12. 6. 2024)
Aktualizace
  • Oprava dohledávání schvalovatelů pro žádost o přístup k agendám Sapu u jednotek obsahujících písmena
2.1.14 (10. 6. 2024)
Aktualizace
  • Doplněna položka další zaměstnání do formuláře osobní dotazník pro DPP, DPČ
  • Rozlišování osob se stejným jménem a tituly ve formuláři volného pracovního místa
  • Možnost úpravy change logu pro role Admin a SuperAdmin
2.1.13 (22. 4. 2024)
Aktualizace
  • Oprava tisku loga součásti univerzity v hlavičce
  • Sloučení formulářů žádosti o změnu tématu a vedoucího kvalifikační práce pro Pedagogickou fakultu
2.1.12 (29. 2. 2024)
Aktualizace
  • Doplněny texty patiček součástí univerzity
  • Role SapOperator má přístup k detailu žádostí o přístup k agendám Sapu včetně tisku
  • Oprava schvalovacích kroků formuláře s požadavky pro zadání veřejné zakázky
  • Oprava bugu u formuláře Volné pracovní pozice v anglickém jazyce
2.1.11 (21. 2. 2024)
Aktualizace
  • Oprava aktualizace data změny stavu požadavků
  • Změna struktury JsonData u žádostí o přístup k agendám Sapu
  • Tištěná žádost o přístup k agendám Sapu obsahuje informaci o schválení
  • Úprava detailu žádosti v e-mailu pro operátory Sapu o schválení žádosti o přístup k agendám
  • Žádost o přístup k agendám Sapu není možné odeslat bez schvalovatelů
  • Drobné vizuální změny žádostí o přístup k agendám Sapu
  • Přehled žádostí o přístup k agendám Sapu pro roli SapOperator + značení vyřešených
  • Při editaci inzerátu volného procovního místa už se nezdvojují možnosti Kdo výběrové řízení vypisuje
2.1.10 (11. 12. 2023)
Aktualizace
  • Oprava bugu při zakládání požadavků přes OKApi
  • Detail žádosti v e-mailu pro operátory Sapu o schválení žádosti o přístup k agendám
2.1.9 (29. 11. 2023)
Aktualizace
  • Uchazeč o pracovní pozici bude mít nově v mailové automatické odpovědi seznam příloh, které nahrál
  • Oprava bugu s vlastníkem požadavku při zakládání žádosti v zastoupení
  • OK.Client verze 1.0.23
  • Upol.Web.Healthcheck verze 1.0.6
2.1.8 (23. 11. 2023)
Aktualizace
  • Doplněn e-mail do formuláře veřejných zakázek
  • Přidáno pole Zaměstnanec do Výkazu práce k dohodě o práci konané mimo pracovní poměr
  • Zpřístupnění exportu vytvořených inzerátů volných pracovních míst roli HRAdmin
  • Oprávněné osoby u formuláře volných pracovních míst nyní mohou upravovat celý formulář
2.1.7 (9. 11. 2023)
Aktualizace
  • Změny v žádosti o přístup k agendám Sapu včetně flexibilnějších workflow
  • Možnost editace workflow pro roli SuperAdmin
2.1.6 (19. 9. 2023)
Aktualizace
  • Oprava osobních dotazníků pro pracovní poměr a dohody u daňových nerezidentů ČR
  • Oprava překlepů a formulací v žádosti o přístup k agendám a osbním dotazníku pro dohody
2.1.5 (13. 9. 2023)
Aktualizace
  • Přidán formulář žádosti o individuální studijní plán pro PDF
  • Změna CZ názvu formuláře JobVacancyUP (dříve "Přihlášení do výběrového řízení", nyní "Kontaktní formulář pro uchazeče o zaměstnání na UP")
  • Dříve přidán formulář žádosti o přístup k agendám
2.1.4 (29. 6. 2023)
Aktualizace
  • Úprava rozhraní pro správu formulářů
2.1.3 (4. 5. 2023)
Aktualizace
  • Úprava pořadí formulářů studentů PDF
  • Oprava náhledu na studentské formuláře pro roli studijní referentky
2.1.2 (19. 4. 2023)
Aktualizace
  • Přidán odkaz na UPShare pro zaměstnance FIF
2.1.1 (17. 4. 2023)
Aktualizace
  • Přidání formulářů pro studenty PDF
  • Úprava textu ve formuláři Ceny děkana PřF
2.1.0 (26. 7. 2022)
Aktualizace
  • Úpravy ve formuláři pro zadávání veřejné zakázky
  • Textové změny v dovolenkách
  • Možnost výběru půldne dovolené
2.0.9 (31. 5. 2022)
Aktualizace
  • Přidány osobní dotazníky pro dohody uživatelům pracujícím na dohodu
  • Přidána možnost nahrát soubor k přihlášce do výběrového řízení
2.0.8 (31. 1. 2022)
Aktualizace
  • Přidán formulář čestného prohlášení k souběhu zaměstnání
2.0.7 (1. 11. 2021)
Aktualizace
  • Přidána sekce Žádosti k čerpání sociálního fondu
  • Přidání formuláře Oznámení o změnách při poskytování příspěvku zaměstnavatele
2.0.6 (20. 9. 2021)
Aktualizace
  • Přidán formulář pro oznámení příjezdu ze zahraničí pro studenty a zaměstnance
  • Přidání tabulky pro přehled studentských oznámení o příjezdu pro studijní referentky v části Studenti
2.0.5 (27. 7. 2021)
Aktualizace
  • Přidání důvodu nepřítomnosti v tabulce evidence pracovní doby
  • Úprava chování Excelové tabulky evidence pracovní doby při smazání důvodu nepřítomnosti
2.0.4 (4. 6. 2021)
Aktualizace
  • Změna formuláře Výstupní list na archiv vytvořených výstupních listů
2.0.3 (28. 4. 2021)
Aktualizace
  • Zeditováno elektronické potvrzení o studiu
  • Úpravy tlačítek v části Testování
  • Přidány exporty v části Testování
2.0.2 (26. 4. 2021)
Aktualizace
  • Přidána možnost předvyplnění pole práce z domova do pracovního výkazu
2.0.1 (23. 4. 2021)
Aktualizace
  • Přidána část určená pro testování studentů na COVID-19
  • Přidáno potvrzení o absolvování testu na průkaz přítomnosti AG SARS-Cov-2
2.0.0 (6. 4. 2021)
Aktualizace
  • Kompletní přepracování aplikace do .NET 5
  • Studenti mají nově k dispozici elektronickou verzi potvrzení o studiu
  • Drobné textové a grafické změny
1.1.9 (24. 2. 2021)
Aktualizace
  • Přidána možnost přidávat přílohy k univerzálnímu dotazníku pro dohody
1.1.8 (28. 1. 2021)
Aktualizace
  • Přidána adresa studenta do formuláře Potvrzení o studiu
1.1.7 (27. 1. 2021)
Aktualizace
  • Možnost označení výběru staré dovolené
1.1.6 (20. 1. 2021)
Aktualizace
  • Doplnění počtu hodin ve formuláři dovolenek
1.1.5 (3. 12. 2020)
Aktualizace
  • Úprava možností pro sdílení přihlášek na VŘ
1.1.4 (20. 11. 2020)
Aktualizace
  • Úpravy v administrativním rozhraní správy inzerátů a přihlášek na výběrová řízení
1.1.3 (1. 11. 2020)
Aktualizace
  • Spuštění správy inzerátů na výběrová řízení o zaměstnání
1.1.2 (18. 9. 2020)
Aktualizace
  • Přidán univerzitní e-mail do studentských formulářů
1.1.1 (26. 8. 2020)
Aktualizace
  • Oprava chyby, která bránila zobrazování pracovních cest v docházce
  • Přidána možnost editace časů evidence pracovní doby pro sekretářky
1.1.0 (14. 7. 2020)
Aktualizace
  • Přidán odkaz na univerzální osobní dotazník DPP a DPČ
  • Přidány formuláře žádostí o poskytnutí příspěvku zaměstnavatele na penzijní připojištění se státním příspěvkem a o poskytnutí příspěvku zaměstnavatele na soukromé životní pojištění
1.0.9 (11. 6. 2020)
Aktualizace
  • Opraveno zobrazování žádostí u studentů s minor a maior obory
  • Textové změny v osobním dotazníku
  • Upraven formát dovolenky
1.0.8 (12. 2. 2020)
Aktualizace
  • Upraveny texty výstupního listu
  • Upraven výběr pracovního poměru ve výstupním listu
  • Upraven výběr zdravotní pojišťovny v osobním dotazníku
1.0.7 (15. 1. 2020)
Aktualizace
  • byla přidána možnost odesílat odkaz na osobní dotazník přímo z aplikace ELF2, lze zvolit mezi českou nebo anglickou verzí e-mailové zprávy
  • přibyla možnost vytvoření nového odkazu na dotazník v případě podezření na zneužití původního odkazu
  • textové úpravy
1.0.6 (9. 12. 2019)
Aktualizace
  • rozdělení poli jméno a příjmení u osobních dotazníků
  • textové úpravy v osobních dotaznících
  • oprava chyby tisku u některých formulářů
  • rozdělení evidence docházky pro akademické a technicko-hospodářské pracovníky
  • možnost přidání 1/2 dne dovolené
  • úprava žádosti o změnu čísla účtu - přidání polí pro zahraniční číslo účtu
1.0.5 (22. 11. 2019)
Aktualizace
  • editována evidence pracovní doby - rozdělení tisku pro akademické a technicko-hospodářské pracovníky
  • zrevidován vytisknutý Excelový formulář evidence pracovní doby
  • spuštění sjednocených online osobních dotazníků (pracovní poměr, DPP, DPČ)
  • spuštění online výstupního listu pro personalistky
  • spuštění online osobního dotazníku pro dohody ostatním zaměstnancům
  • spuštění formuláře pro hodnocení zaměstnanců
1.0.4 (5. 8. 2019)
Aktualizace
  • v evidenci docházky přibyla možnost nastavení jednotlivých dnů v týdnu včetně možnosti sudého a lichého týdne
  • fond pracovní doby se počítá dle nastavené docházky
1.0.3 (31. 7. 2019)
Aktualizace
  • zaměstnanec s více pracovními poměry v rámci jedné organizační jednotky nyní může vybrat žádosti pro konkrétní pracovní poměr
1.0.2 (17. 6. 2019)
Aktualizace
  • textová změna – Výkazy práce nahrazeny Evidenčním listem docházky
  • upraveny dovolenky – v předchozích žádostech lze tisknout více dovolenek zároveň
1.0.1 (25. 3. 2019)
Aktualizace
  • upraveny vytištěné výkazy práce zaměstnanců
  • úpravy v žádostech o změnu osobních údajů
  • přidány hromadné tisky výkazů práce
  • přidány tisky prázdných zaměstnaneckých žádostí